Regulamin Sklepu Internetowego Body Efekt

Sklep internetowy działający pod adresem http://bodyefekt.pl/ prowadzony jest przez Studio Reklamowe "Efekt" Sylwia Bolz, NIP: 7420012605, REGON: 510231621, adres miejsca wykonywania działalności oraz adres do doręczeń: ul. Pasaż Portowy 1a, 11-500 Giżycko.
Sklep http://bodyefekt.pl/ działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.

  1. Kliknięcie przycisku „potwierdź zamówienie” powoduje złożenie wiążącego zamówienia na produkty znajdujące się w koszyku. Złożenie zamówienia potwierdzamy drogą mailową. Zawarcie wiążącej umowy następuje wraz z otrzymaniem przez Państwa potwierdzenia zamówienia. Prosimy zwrócić uwagę, że produkty zamówione przez Państwa wysłane zostaną po opłaceniu przez Państwa ich pełnej ceny oraz kosztów dostawy, o ile nie są one pokrywane przez nas.
  2. Złożenie zamówienie oznacza akceptację zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  3. Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  4. W sklepie obowiązują ceny oferowane w chwili złożenia zamówienia. Oferowane ceny są cenami końcowymi, to znaczy, że zawierają także podatek VAT w aktualnie obowiązującej wysokości. Cena na stronie produktu podawana jest w polskich złotych (PLN) i nie zawiera kosztów dostawy. Aż do chwili pełnej zapłaty ceny sprzedaży produkt pozostaje naszą własnością. Do każdej przesyłki dołączamy potwierdzenie zakupu (paragon).
  5. Koszty dostawy produktu są ustalane w trakcie procesu składania zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego produktu.
  6. Zakupione w sklepie produkty są wysyłane za pośrednictwem Poczty Polskiej, InPost-u lub innej firmy kurierskiej. Zamówienia realizujemy na terenie Polski. Czas realizacji – do 2 dni roboczych.
  7. Oferujemy następujące rodzaje płatności: za pobraniem, szybki przelew (PayU), przelew tradycyjny, gotówką- odbiór w sklepie stacjonarnym
  8. Kupony rabatowe nie mogą zostać nabyte drogą kupna, lecz są wydawane jedynie w ramach kampanii reklamowych, i mają określony okres ważności. Kupony rabatowe można wykorzystać tylko w określonym czasie i tylko w ramach jednego zamówienia. Z akcji promocyjnej mogą być wykluczone niektóre marki. Prosimy pamiętać, że kupony rabatowe mogą być powiązane z minimalną wartością zakupu.
  9. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmówienia realizacji zamówienia jeśli zamówiony towar jest błędnie prezentowany w sklepie z przyczyn technicznych lub innych.
  10. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy
    • Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
    • Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
    • Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

Dostawa i zwroty

  1. Paczkomat – jako jednej z najbezpieczniejszych form dostawy.
    Dlatego warto robić zakupy przez Internet, a na czas spodziewanego wzrostu zachorowań rekomendujemy korzystanie z Paczkomatów. Firma Inpost wdrożyła w całej firmie specjalne procedury, w których przede wszystkim kładzie nacisk na działania profilaktyczne, zachowując stabilność dostaw, utrzymanie łańcuchów logistycznych i zapewnienie bezpieczeństwa odbiorców.
  2. Kurier Inpost – Firma Inpost wdrożyła system odbioru przesyłek kurierskich w oparciu o kod odbioru, aby wyeliminować konieczność składania podpisu na terminalu kuriera. Kod potwierdzający odbiór przesyłki będzie przesłany odbiorcy w wiadomościach statusowych (email i/lub SMS). W celu odbioru paczki, Odbiorca będzie proszony o podanie kodu kurierowi. Przesyłki zamówione do Paczkomatów będą czekać na odbiór jak dotychczas 48h. Po tym okresie nieodebrane przesyłki nie będą odsyłane do Oddziału InPost, ale zostaną zwrócone bezpośrednio do Nadawcy. W przypadku przesyłek kurierskich, gdy nie uda się ich doręczyć bezpośrednio do odbiorcy (podejmujemy dwie próby doręczenia), przesyłki trafią do Nadawcy.
  3. Kurier DPD i inni – Firma udostępnia opcję elektronicznej płatności (za pomocą kart debetowych, kredytowych i BLIK) u Kuriera.

Zwroty i reklamacje

W przypadku, gdy zamówienie nie będzie spełniać Państwa oczekiwań, Konsument ma możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania, pod warunkiem zwrotu towarów nieużywanych, z kompletem metek, oraz w oryginalnym opakowaniu. Zwroty prosimy kierować na adres: Salon Bielizny “EFEKT”, ul. Pasaż Portowy 1A, 11-500 Giżycko, wraz z załączonym formularzem zwrotu. Formularz powinien zawierać Państwa dane kontaktowe, powód zwrotu oraz dane do przelewu.

WARUNKI REKLAMACJI

  1. Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon), w razie zagubienia/utraty faktury prosimy o kontakt.
  2. Sprzedawca odpowiada wobec konsumenta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od momentu jego wydania.
  3. Do reklamowanego produktu prosimy dołączyć krótki opis wady, a także adres, pod który mamy odesłać nowy produkt, lub dane niezbędne do zwrotu należności. Reklamowany towar należy odesłać wraz z dołączoną notatką opisującą uszkodzenie na adres firmy: Salon Bielizny “EFEKT” ul. Pasaż Portowy 1a, 11-500 Giżycko. Prosimy również o poinformowanie nas o zamiarze reklamacji mailowo lub telefonicznie.
  4. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  5. Koszty związane z odesłaniem przez klienta do sklepu towarów, których uszkodzenia są wynikiem niewłaściwego użytkowania, pokrywa zamawiający.
  6. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia uszkodzonego towaru pod adres firmy.


Pouczenie w kwestii prawa do odstąpienia od umowy:

Mają Państwo prawo do odstąpienia od umowy w ciągu czternastu dni bez podania przyczyn. Termin na odstąpienie od umowy liczony jest od dnia, w którym Państwo weszli w posiadanie produktu.

W celu wykonania swojego prawa do odstąpienia od umowy muszą Państwo powiadomić o swojej decyzji w tej sprawie firmę: Studio Reklamowe "Efekt" Sylwia Bolz w drodze jednoznacznego oświadczenia woli (telefonicznie bądź mailowo sklep@bodyefekt.pl).

Mogą Państwo wypełnić i przesłać nam formularz odstąpienia od umowy albo sporządzić i przesłać jakiekolwiek inne oświadczenie woli, także elektronicznie, przy użyciu formularza kontaktowego znajdującego się na naszej stronie internetowej. Jeśli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie (np. drogą mailową) potwierdzenie otrzymania Państwa oświadczenia.

W celu wykonania prawa do odstąpienia od umowy wystarczy wysłać powiadomienie o skorzystaniu z tego prawa przed upływem terminu na odstąpienie od umowy. Następnie prosimy odesłać zakupiony towar wraz z paragonem na nasz adres: Salon Bielizny „Efekt” ul. Pasaż Portowy 1a, 11-500 Giżycko.

Zwracany towar powinien mieć komplet metek, oryginalne opakowanie oraz nie nosić śladów użytkowania.

Product added to wishlist
Product added to compare.